پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 226836
پيام تهديد آميز به ايران/موشک هاي سعودي ايران را درهم کوبيد!
تاریخ انتشار : 1395/08/08 09:21:09
نمایش : 951
رسانه هاي عربي حوزه خليج فارس در پي حمله موشکي شب گذشته حوثي ها به فرودگاه جده و ناکامي ائتلاف عربي متجاوز در تحقق اهدافش، روحيه انتقام جويانه سعودي ها را به نمايش گذاشتند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، رسانه هاي عربي حوزه خليج فارس در پي حمله موشکي شب گذشته حوثي ها به فرودگاه جده و ناکامي ائتلاف عربي متجاوز در تحقق اهدافش، روحيه انتقام جويانه سعودي ها را به نمايش گذاشتند و در صفحه نخست خود پيام تهديدآميز و هماهنگ شده به ايران دادند.

 

بنا بر اين گزارش، رسانه هاي عربي حوزه خليج فارس به برد عربستان در بازي مقابل ايران (6 بر 5) جنبه کاملا سياسي دادند و طي خبر فوري در صفحه نخست خود تيتر زدند: "6موشک سعودي غيرقابل ساقط شدن ايران را کوبيد".

 

رسانه هاي حامي آل سعود با به نمايش گذاشتن روحيه انتقامجويانه سعودي ها مدعي شدند: «عربستان در مقابل طرح توسعه طلبانه ايران در منطقه عربي و حوزه خليج [فارس] عمليات توفان قاطع را صورت داد و اينک تيم فوتبال عربستان، تيم ملي ايران را در همين راستا هدف شش گل قرار داد تا سعودي ها پاسخ ديگري به طرح توسعه طلبانه ايران در منطقه داده باشند»(!)

 

 



جام نيوز
 

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html